Faʻapipiʻi avetaavale i le Sony Vaio

03/03/2013 komipiuta komepiuta | eseese | le faiga

O le faʻaaogaina o avetaavale uma i luga o le Sony Vaio laptops o se galuega e le o se mea le taua lea e masani ona feagai ma tagata faʻaaoga. Fesoasoani - tele tala e uiga i auala e faʻapipiʻi ai avetaavale mo vaio, lea, e le lelei, e le o taimi uma e galue ai.

I le lautele, e taua le iloa o le faafitauli e masani lava mo tagata Rusia - pe a faʻatau se masini komepiuta, o le toatele oi latou uma e filifili e solo mea uma, faʻatulagaina (e aofia ai le toe faʻaleleia o le komepiuta) ma faʻapipiʻi le Windows 7 Maualuluga nai lo le Fale. O faʻamanuiaga o sea mea na tupu mo le aufaʻatatau o le aufaitau e matua masalosalo lava. O le isi filifiliga lata mai o le faia lea e se tagata o se masini komepiuta o le Windows 8 i luga o le komepiuta a Sony Vaio, ma e le mafai ona faʻapipiʻi avetaʻavale (o loʻo i ai se isi faatonuga i le auala e faʻapipiʻi ai le Windows 8 i luga o le 'upega tafaʻilagi aloaia a Sony ma e matauina e le lagolagoina se faʻapipiʻi mama).

O le isi mataupu masani: o le "master" o loʻo faʻaogaina le toe faʻaleleia o komepiuta e sau ma faia tutusa ma lau Sony Vaio - ua maeʻa ona faʻaaogaina le vaega o le toe faʻaleleia o meafaigaluega, faʻapipiʻi le faʻapotopotoga i le la Zver DVD. O le masani masani o le le mafai ona faʻapipiʻi uma avetaavale talafeagai, e le fetaui avetaavale, ma o na avetaʻavale na mafai ona sii mai le 'upega tafaʻilagi aloaia a le Microsoft e le o faʻaogaina. I le taimi lava lea e tasi, e le o galue ia ki o le komepiuta, e nafa ma le faateleina o le susulu ma le voluma, lokaina le touchpad ma le tele o isi galuega e le o manino ma aoga - mo se faataitaiga, pulega o le Sony laptops.

O fea e ave ai avetaavale mo Vaio

VAIO avetaʻavale i luga o le upega tafaʻilagi aloaia a Sony

Tikiake avetaʻavale mo lau masini komepiuta e mafai ma e tatau ona i luga o le upega tafaʻilagi aloaia a le Sony i le "Lagolago" vaega ma leai se isi mea. Ua e mauaina le mea moni e le i maua mai faila i luga o le saite Rusia, i lenei tulaga e mafai ona e alu i soʻo se Europa - o faila o faila e leai se eseesega. I le taimi nei, sony.ru e le o galue, o lea o le a ou faʻaali atu ai i le faʻataʻitaʻiga o se 'upega tafaʻilagi mo Peretania. Alu i le sony.com, filifili le aitema "Lagolago", i luga o le ofo o le filifilia o se atunuu, filifili le mea e manaʻomia. I totonu o le lisi o vaega, filifili Vaio ma Computing, sosoo ai ma Vaio, ona fai ai lea o le Notebook, ona sue lea o le mea laititi e manaʻomia ile komepiuta. I loʻu tulaga, o le VPCEH3J1R / B. Filifili le faʻamaumauga o le Downloads ma i luga, i totonu o le Vaega o Taʻitaʻitūina ma Faʻasalalau Muamua, e tatau ona e faʻaaogaina uma avetaavale ma mea faigaluega mo lau komepiuta. O le mea moni, e le o mea uma e matua talafeagai. Sei o tatou nonofo i luga o avetaavale mo laʻu faataitaiga:

VAIO Quick Web AccessO se ituaiga masini e faʻaogaina ai le tasi masini komepiuta na faʻaalia pe ae lolomiina le pātene WEB i luga o se komepiuta e le atoatoa (e le amataina le Windows i le taimi e tasi). A maeʻa ona faʻatulagaina le disability, e mafai ona toe faʻaleleia lenei galuega, ae o le a ou le tago i lenei faagasologa i lenei tusiga. E le mafai ona e download pe a le talafeagai.
Laveavale LAN Lelei (Intel)Wi-Fi avetaavale. E sili le lelei ona faʻapipiʻi, e tusa lava pe o le Wi-Fi e fuafuaina aunoa.
Atheros Bluetooth® AdapterO le avetaavale Bluetooth. Tatalo
Faʻaauau le Faʻaaliaina o le Alaleo IntelO le avetaavale mo le faʻaogaina o le matapiuta e aunoa ma ni lelei e faʻaaoga ai le tekinolosi Wi-Di E toaitiiti tagata e manaʻomia, e le mafai ona e sii mai.
Faʻasaʻoina o le Avetaavale Taʻavale (ALPS)Tapa paʻavale avetaʻavale. Seti pe afai e te faʻaaogaina ma manaʻomia ni faʻaopoopoga faʻalapotopotoga pe a faʻaaogaina.
Sony Notebook UtilitiesTufaʻatatau meafaigaluega mo le komepiuta Sony Vaio. Puleaina o le mana, ki malu. Mea taua, ia mautinoa ia sii mai.
O le avetaʻavale leoAvetaavale mo le leo. Matou te utaina, e ui i le mea moni e lelei le leo ma e faapena foi.
Eletise EletiseO le avetaʻavale keli. E manaʻomia.
SATA DriverSATA pasi pasi. Manaomia
ME DriverIntel Management Engine Driver. E manaʻomia.
Realtek PCIE CardReaderTagata faitau card
Vaio tausigaO le aoga mai Sony, siaki le soifua maloloina o le komepiuta, lipoti i luga o le faafouina o avetaavale. E le tatau.
Sini taʻavaleTatalo
Intel Graphics DriverIntel HD Lagolagoina Avetaavale Graphics
Nvidia Graphics DriverO le avetaʻavale kata vitio (tuʻufaʻatasia)
Faletusi a Sony SharedO le isi potutusi manaʻomia mai Sony
SFEP DriverACPI SNY5001O le avetaavale Parser Extension Firmware o le Sony - o le avetaavale sili ona faigata. I le taimi lava e tasi, o se tasi o mea e sili ona talafeagai - faʻamautinoa le galuega o le galuega a le Sony Vaio.
Vaio Smart NetworkO le aoga mo le puleaina o fesoʻotaiga i fesoʻotaiga e le talafeagai.
Vaio Lotogatasi nofoagaE le o le mea e sili ona aoga.

Mo lau faʻatinoga komepiuta, o le seti o faʻaaogaina ma avetaʻavale o le a foliga mai e eseese, ae o manatu taua o loʻo faʻaalia i le lototetele o le a tutusa, e manaʻomia mo Sony Vaio PCG, PCV, VGN, VGC, VGX, VPC.

Faʻafefea ona faʻapipiʻi avetaʻavale i Vaio

A o oʻu mafatia i le faʻatulagaina o avetaavale mo le Windows 8 i luga o laʻu komepiuta, na ou faitau ai i le tele o fautuaga e uiga i le faasologa lelei o le faʻatulagaina o avetaavale i le Sony Vaio. Mo faʻataʻitaʻiga taʻitasi, e ese lenei faʻatonuga ma e mafai ona faigofie ona e mauaina ia faʻamatalaga i luga o faʻasalalauga ma se talanoaga o lenei autu. Mai ia te au lava e mafai ona ou fai atu - e lei galue. Ma e le gata i luga o le Windows 8, ae faʻapea foʻi pe a faʻapipiʻi le Windows 7 Home Basic, lea na sau ma le komepiuta, ae le mai le palota faʻaleleia. Peitai, na foia le faafitauli e aunoa ma le toe faia i soo se poloaiga.

Faataʻitaʻiga ata: faʻapipiʻiina o le Avetaavale Lelei Aloaia ACPI SNY5001

Vitio i auala e le faʻapipiʻi ai installers mai Sony, i le isi vaega, i le maeʻa ai o le vitio - faʻamatalaga auiliili mo avetaavale uma (ae o le uiga o loʻo atagia mai i le vitio).

Faatonuga mo le faʻatulagaina faigofie ma le manuia o faʻatulagaga o avetaavale i Vaio mai elemont.pro

Le avetaavale e le faapipiiina:

Laasaga muamua. I soo se faʻatonuga, faʻapipiʻi uma avetaavale na sii mai muamua.

Afai o le komepiuta i le faʻatauina o le Windows 7 (soʻo) ma o le taimi nei i le Windows 7:

  • Faʻasaʻo le faila faʻapipiʻi, pe a faʻapipiʻi lelei mea uma, toe faʻafoʻi le komepiuta pe'ā tatau, tolopo le faila, mo se faʻataʻitaʻiga, i le Kōpulaga Faʻatonu, alu i le isi.
  • Afai i le taimi o le faʻapipiʻiina o se savali e aliali mai e le o faamoemoeina lenei masini komepiuta mo lenei komipiuta poʻo isi faafitauli, e pei o le. Avetaavale e leʻi faʻapipiʻi, matou te tolopoina se faila e leʻi faʻapipiʻi, mo se faʻataʻitaʻiga, i totonu o le "No Installed" folder. Alu i le faʻapipiʻiina o le faila e sosoo ai.

Afai o le faʻatauga o le Windows 7, ma o lea ua matou faʻapipiʻiina le Windows 8 - o mea uma lava e tutusa ma le tulaga muamua, ae matou te tafe uma faila i le tulaga fetaui ma le Windows 7.

Laasaga lua. Ia, o le mea autu o le faʻapipiʻiina o le avetaʻavale a le SFEP, Sony Notebook Utilities ma mea uma na musu e faʻapipiʻiina.

Tatou amata i mea faigata: Sony Firmware Extension Parser (SFEP). I le pule o masini, o le a fetaui ma le "Mea e le o iloa le masini" ACPI SNY5001 (numera masani mo le tele o tagata Vaio). Suʻega mo le avetaʻavale i lona mamanu form .inf faila, atonu o le a le maua. O le faʻapipiʻi mai le 'upega tafaʻilagi e le galue. E faʻapefea?

  1. Faʻaaoga le mea atamai Wise Unpacker poʻo le Universal Extractor. O le polokalame o le a faʻatagaina ai oe e tatala le avetaavale ma ave uma faila o loʻo aofia ai, faʻateʻaina le aufaʻatau mai Sony, o loʻo fai mai e le lagolagoina la matou komepiuta.
  2. Suʻe le faila avetaʻavale mo le SFEP i le pusa faʻatasi ma le faila faila faʻapipiʻi .inf, faʻapipiʻiina e faʻaaoga ai le Task Manager i luga o la tatou "Mea e Leʻoloaina". O mea uma o le a tulai mai e pei ona tatau ai.

File SNY5001 avetaavale i le pusa

I se auala talitutusa, faʻapipiʻi uma isi faila faila e leʻi manaʻo e faʻapipiʻi. Matou te maua o se taunuuga o se "mea faʻapipiʻi mama" o mea e manaʻomia (o lona uiga, se isi faila faila i totonu o le pusa na liliu mai) ma faʻapipiʻi i luga o le komepiuta. E taua le matauina o le Sony Notebook Utilities e aofia ai na o le tolu polokalama eseese e nafa ma galuega eseese. O le tolu uma o le ai totonu o le pusa e leʻo, ma e manaʻomia ona faʻapipiʻi ese. Afai e manaʻomia, faʻaaoga le tulaga fetaui ma le Windows 7.

Pau lava lena. O lea, na mafai ai ona ou faʻaaogaina ALL avetaavale i laʻu Sony VPCEH i le lua taimi - mo le Windows 8 Pro ma mo le Windows 7. O le malamalama ma le tele o ki, o le ISBMgr.exe faʻaaogaina, lea e nafa ma le pule ma le puleaina o pamu, ma isi mea uma e galue. Na oʻo foi i le toe faafoi atu VAIO Quick Web Access (i le Windows 8), ae ou te le manatua tonu le mea sa ou faia mo lenei mea, ma o lenei ua ou le palau e toe fai.

O le isi itu: E mafai foi ona e taumafai e suʻe le ata o le vaega toe faʻaleleia mo lau vaʻa Vaio i le torrent tracker rutracker.org. E lava na oi latou iina, atonu e mafai ona e mauaina sau oe lava.

 

Ma faafuasei o le a manaia:

  • Matrix IPS poʻo le TN - o fea e sili atu? Ma e uiga foi i le VA ma isi
  • USB Type-C ma Thunderbolt 3 2019 mataitu
  • O le a le faila hiberfil.sys i le Windows 10, 8 ma le Windows 7 ma pe faapefea ona aveese
  • MLC, TLC poʻo le QLC - o le fea e sili atu mo SSD? (faʻapea foi le V-NAND, 3D NAND ma le SLC)
  • O le komepiuta sili ona lelei 2019