Google e lei vaʻaia ni faʻafitauli i le galo mai Docs

Na faaalia e sui o Google le tulaga i le mauaina o pepa mai le auaunaga Docs i le tuʻuina atu o le "Yandex". E tusa ai ma le kamupani, Google Docs o loʻo galue lelei ma o loʻo tumau pea le puipuia mai le site o hacking, ma le lata mai talu ai nei na mafua mai i faʻamatalaga faalilolilo sese.

O loʻo lipotia mai e le lipoti e faʻapea, o ripoti e oʻo lava iʻuga o suʻesuʻega pe a fai e faʻaaoga e le aufaipisinisi i latou lautele. Ina ia aloese mai na faafitauli, e fautuaina ma le totoʻa e Google mataʻitusi avanoa. O faʻamatalaga auiliili mo le suia o nei mea e mafai ona maua i lenei sootaga: //support.google.com/docs/answer/2494893?hl=en&ref_topic=4671185

I le taimi nei, ua pasi ane Roskomnadzor i le tulaga. Na talosagaina sui o le matagaluega ina ia faamalamalama e Yandex le mafuaaga ua maua ai lautele lautele faʻamatalaga le mautinoa a tagata Rusia.

Manatua i le po o le aso 5 o Iulai, na amata ai e Yandex ona faʻailoaina mea o loʻo i totonu o le Google Docs service, ona o le faitau afe o pepa faʻamaumauga, ogaoga, numera telefoni ma isi faʻamatalaga e leʻi fuafuaina mo le prying o mata i totonu o le sailiga.