Iloiloga o le sili ona lelei Android emulators mo se komepiuta

I le taimi nei, o loʻo i ai i le lalolagi se atinaʻe televavega o masini feaveaʻi ma, o se taunuuga, talosaga mo latou, mai avefeau vave ma polokalama o le ofisa i taaloga ma faafiafiaga. O le tele o nei polokalame o loʻo tamomoe i luga o le masini komepiuta Android ma iOS.

I lenei itu, na amata amata ona atiae vave e le au taʻavale Android, lea e mafai ai ona e taʻavale i luga o lau PC.

O le anotusi

  • Le mataupu faavae o le polokalama
  • Talosaga manaʻomia
  • Lelei pito sili ona lelei Android mo le komepiuta
    • Bluestacks
      • Vitio: BlueStacks Review
    • Memu
      • Vitio: Memu emulator testing
    • Genymotion
      • Vitio: Genymotion Emulator
    • Nox App Player
      • Vitio: Nox App Player emulator iloilo

Le mataupu faavae o le polokalama

I totonu o le fatu o soo se emulator Android o le faitauina o foliga o le fausaga o masini feaveai ma le faaliliuga o tulafono mo le faaaogaina i totonu o tulafono faakomepiuta. E faʻaoga lenei i ata uma ma leo leo, ma o le faagasologa o faʻataʻitaʻiga e oʻo atu i le faagasologa, manatua (RAM), ma masini komepiuta (e pei o le piano ma le kiore).

I se isi faaupuga, faatasi ai ma le fesoasoani a tekinolosi faʻaonapōnei ma le atinaʻeina o faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatautaia faigofie ma sili atu ona faʻapitoa mo telefoni poʻo papamaʻa i luga o lau komepiuta e fiafia i ai, mo se faʻataʻitaʻiga, faʻatasi ai ma le polokalama faʻaoga Windows. E le gata i lea, o nei mea uma e mafai ona faia e aunoa ma se totogi, ona e mafai ona e sii mai se emulator ma faapipii i lau komepiuta i ni nai minute.

E i ai foi totogi o polokalama mo le tatalaina o se OS feaveaʻi i luga o se PC, ae o le taimi nei e le o lauiloa ma manaomia e faatino ai galuega patino.

O talosaga sili ona lauiloa mo le Android OS i le taimi nei o taaloga mo smartphones. Naʻo le falemaʻa aloaia a le PlayMarket mai Google, e sili atu i le miliona miliona taʻaloga ma polokalama eseese. O le mafuaʻaga lea e tele ai filifiliga a le aufaigaluega mai atinaʻe eseʻese, e tofu lava ma mea uiga ese, eseʻesega ma mea faʻapitoa i tulaga ma galuega.

Talosaga manaʻomia

E ui lava i le mea moni e faʻapea, i tulaga faʻaonapo nei, o ia faʻataitaiga o masini e le o se mea e sili ona mamafa i punaoa komepiuta ma ave sina siʻosiʻomaga vaʻavaʻa, e taua lava le taulaʻi atu i mea maualalo o mea manaʻomia. Mafaufau i le vave tele o nei atinaʻe ma faʻaleleia atili, o loʻo manaʻomia foʻi ona suia mea manaʻomia mo meafaigaluega.

O mafuaʻaga autu mo le masani ai o le faʻaaogaina o le telefoni feaveaʻi, o le malosiaga o le faagasologa ma le aofai o le RAM. Aʻo leʻi maua ma faʻapipiʻi se polokalama, ia mautinoa o le aofaʻi o le RAM i luga o lau komepiuta e 2-4 GB (faʻatasi ai ma se laʻititi laiti, e mafai ona amata, ae o talosaga o le a taufetuli), ma e mafai e le gaosiga ona lagolagoina tekinolosi faʻamalosi.

Ina ia tamomoe i le emulator, e te manaʻomia se faila lelei ma a itiiti ifo i le 2-4 GB le RAM

I nisi o faila mai le AMD ma le Intel, o le lagolago faʻamalosia e mafai ona faʻavaivaia i totonu o le BIOS setete e ala i le le mafai. Mo le tele o tagata e talia, o le faʻaaogaina o lenei filifiliga e taua tele. Faatasi ai ma isi mea, 'aua neʻi galo e sii mai ma faʻapipiʻi avetaavale lata mai mo le kata vitio ina ia faʻaleleia ai le faʻatinoga.

I se tulaga lautele, o tulaga aupito maualalo ole manaoga ole tulaga e pei ona taua i lalo:

  • Windows OS mai XP i le 10;
  • faagasologa ma le lagolago tekonolosi tekonolosi;
  • RAM - a itiiti ifo 2 GB;
  • E tusa ma le 1 GB le avanoa avanoa malolo. Ia manatua o tusi taʻitasi e faʻapipiʻi i le lumanaʻi o loʻo iai foʻi avanoa avanoa i le HDD.

O manaʻoga faʻapitoa manaʻomia mo tagata faʻaonapo nei (mo se faʻataʻitaʻiga, Bluestacks N) sili atu ona faagaeetia:

  • Windows 10;
  • Intel Core i5 komipiuta (pe tutusa);
  • Intel HD 5200 pe sili atu foi;
  • 6 GB o RAM (RAM);
  • avetaʻavalevale nei mo le kata vitio;
  • telefoni fesoʻotaiga vavave lautele.

E le gata i lea, o le tala e tatau ona i ai aia tatau. O se tagata masani e le mafai ona faʻapipiʻi le emulator.

Lelei pito sili ona lelei Android mo le komepiuta

E tele polokalame mo le faataitaiina o le siosiomaga o le Android, ae e ono fenumiai se tagata fou pe a feagai ma le tele o mea. O mea nei e sili ona taatele, taimi e suʻesuʻeina ai taimi.

Bluestacks

O le muamua i le pito i luga o faʻataʻitaʻiga faʻaonapo nei o Android o le BlueStacks program. O se tasi lenei o mea e sili ona lauiloa, vave ona atinaʻe ma faʻamaonia meafaigaluega. Manaomia tele o mea e manaomia nai lo le totogiina atu i se atunuʻu sili ona lelei, faʻafesoʻotaʻi ma le tele o galuega faatino. O le polokalama e faʻasoa, e iai le lagolago atoatoa mo le gagana Rusia ma talafeagai mo le tele o telefoni feaveaʻi.

Bluestacks e faigofie ona faʻaoga ma faʻauo faʻafefe.

O loʻo i ai i le emulator se seti o foliga lelei ma "tupe meataalo" aemaise lava mo tagata taaalo ma taʻavale. E aofia ai:

  • le gafatia e fesuiai i le lanu vaʻaia mo le taʻaloga lelei i luga o se tele televise poʻo televise;
  • fesuiaʻiga o le faʻaogaina o le matamata o le masini e faʻaaogaina;
  • lulu le simulation;
  • GPS simulator;
  • galuega faigofie ma mafai ona malamalama i faila ma le faia o faʻasalalauga;
  • lagolago fiafia;
  • le mafai ona fai valaau ma auina atu SMS;
  • fetuutuunaiga faigofie o le atamai ma le PC;
  • MacOSX lagolago;
  • fausia-i le lagolago mo faasalalauga i le initaneti i le Twitch platform;
  • e leai se totogi o le polokalame, ae e mafai ona e totogiina se saofaga mo le $ 2 i le masina e faʻamaeʻa ai faʻasalalauga;
  • lauiloa e ui lava i taaloga faigata ma faigata.

O le emulator e mafai ona fautuaina ma le mautinoa i tagata amata, vaitafe po o tagata o loo sailia le filifiliga sili ona lelei e taitaia ai taaloga masani a Android i luga o le komepiuta. Faʻalauiloa mai le BlueStacks aupito sili ona lata mai e aunoa ma le resitaraina ma le ofisa aloaia.

Vitio: BlueStacks Review

Memu

O se faʻaaliga talu ai nei na faʻaalia mai emulator mai atunuʻu Asia e igoa ia MEmu i le faʻalauiloaina o faʻamatalaga taʻaloga. Maualuga faʻatinoga faʻatasi ai ma saoasaoa o le saoasaoa o suʻesuʻega ma suʻesuʻega lelei, e aofia ai le tuʻuina atu aunoa o aia tatau a le pule (ROOT) mo le masini.

MEmu o se emulator faigofie e taulaʻi i le tuʻuina atu o talosaga taʻaloga.

O le lelei o le faʻaaogaina o se emulator e aofia ai se atinaʻe matagofie, matagofie ma le faʻaogaina, se tele o filifiliga o mea e fai, faigofie galuega ma faila, ma lagolago mo taʻavale.

O le mea e leaga ai, MEU emulates mamao mai le lomiga lata mai o Android, lea e le maualalo i lana tauva muamua - le BlueStacks program. Ae ui i lea, o le tele o talosaga, e aofia ai le mamafa ma le faigata ona tamoe, o MEmu emulator o le a feagai ma le atoatoa, ma i nisi tulaga e sili atu nai lo ona tagata tauva. E avanoa le polokalama mo le siiina i luga o le upega tafaʻilagi aloaia.

Vitio: Memu emulator testing

Genymotion

O le emulator e taʻua o le Genymotion e matua ese lava mai ona muamua, talu ai e mafai ona mulimuli e le gata i le polokalama o le Android, ae o se seti tele foi o mea moni o le olaga.

I le lautele, o le polokalama o le Genymotion na faia patino mo le suʻega o mea faʻaoga Android ma sili ona talafeagai mo tagata atiaeina lenei ituaiga masini komepiuta, e aofia ai taaloga. E lagolagoina foi e le emulator le televave o le televave o meafaigaluega, e lelei le galue, ae o le fetaui lelei ma polokalama taaalo e maualalo. E tele taaloga, aemaise lava le malosi ma le faigata, o lenei emulator e le lagolagoina.

E le gata i lea, o le le mafaamatalaina le lelei o le genymotion e aofia ai le leai o se lagolago mo le gagana Rusia.

O le leai o se masalosalo o le polokalama o le mafai lea ona filifili le faʻataʻitaʻiga o le masini masini ma le version Android, lea o le a aoga mo tagata atinaʻe polokalama faʻapitoa, oeo le mea moni o le faʻalogo autu a le emulator. Pe a filifilia soʻo se masini, e mafai ona faʻavasegaina ma faigofie ona faʻataʻitaʻia ona uiga talafeagai, e aofia ai le vitio vitio, numera o pusa, faʻasologa, fofo ma le tele o lauulu, RAM, GPS, pati ma sili atu.

I Genymotion, e mafai ona e filifilia le lomiga o le Android

O le mea lea, o le a mafai e le faʻaosooso ona suʻeina le taʻaloga o lana talosaga, mo se faʻataʻitaʻiga, pe a fetoʻi pe leai le GPS, saili pe faʻafefea, mo se faataitaiga, o le a gaoioi le taaloga pe a uma le Initaneti ma sili atu.

Faatasi ai ma le lelei o le Genymotion e aofia ai le lagolagoina mo fausaga lauiloa - Windows, Linux ma MacOSX.

E mafai ona e siiina le polokalama mai le saite, ae e manaʻomia le resitala. E le gata i le leai o se totogi ma le sili atu o totogi totogi o le emulator.

O le seti o galuega i le fua fua o le polokalama ua lava lea mo se tagata masani. Faamolemole ia matau, ina ia mafai ona faaleleia le faatinoga ma puipuia ai mea leaga, ua fautuaina e sii mai le lomiga o le pusa tufatufaina i le VirtualBox i totonu o le pusa.

Vitio: Genymotion Emulator

Nox App Player

E leʻi leva talu ai nei, ua mafai ai e le emulator mai atinaʻe Saina ona faʻamaonia lelei lava i isi tagata tauva i totonu o le maketi. O le polokalama e mautinoa e tatau ona i ai faailoga maualuga, ma o nisi e manatu foi o le mea aupito sili ona lelei. E lelei mea uma e oʻo lava i le fou o le Windows 10, o le emulator e lelei le fesoʻotaʻiga ma le tele o talosaga, ma e maualuga foi le faʻatinoga, faʻafegalegaleaiga faʻa-faʻaoga-tagata ma se seti tele o faatulagaga.

E ala i le kiliki i luga o le atigipusa, ona e alu ai lea i le lisi ua taʻua o Avanoa, e mafai ona e suia le iuga o le a galue ai le emulator, faapea foi ma le tele o vaega, e aofia ai tulaga o galuega, mauaina o aia tatau i le na o le tasi le kiliki ma sili atu.

Faʻatonu le Nox App Player i ni nai minute. Google Play Market o loʻo faʻapipiʻi muamua i totonu o le atigi, lea, ioe, e faigofie.

Nox App Player - o se tasi o tagata fou fou o loʻo iai le Google Play Market

Ma o mea lelei foi e aofia ai le mafai ona faataitai i se tagata e talia le GPS, ona o le mea e mafai e se tasi ona taaalo, mo se faataitaiga, le taaloga Pokemon GO, lea sa lauiloa i se taimi ua tuanai, na o le nofo i le fale i se komepiuta patino. I le faʻaopoopoga, e mafai ona e suʻe mataʻitusi ma pueina le vitio.

Ae aua neʻi galo e uiga i le faʻaaogaina o le aoga. E aofia ai:

  • leai se fesoasoani (atonu e le tumau) mo isi faiga faʻaogaina e ese mai i Windows;
  • O le Android e faʻataʻitaʻiina e le o se mea sili ona fou, ae naʻo 4.4.2. E lava le tele o le faʻatinoina o le tele o tusi talosaga ma e oʻo lava i faʻamatalaga faʻapitoa-faʻamalosia, ae e ui i lea, o MEmu ma Bluestacks i aso nei e faʻataʻitaʻiina le tele o lomiga lata mai o le Android OS;
  • afai e le o amataina le emulator, e tatau ona e fatuina se tagata fou Windows e faʻaaogaina Igilisi faʻa-Peretania pe toe faʻailogaina le mea oi ai nei;
  • I nisi o taʻaloga, e le mafai ona faʻaalia ata saʻo.

O le mea lautele, o le Nox App Player o se emulator, lea, e ui lava e leai se sese, e foliga mai na ia aoina uma mea sili mai ona uso a tagata.

Vitio: Nox App Player emulator iloilo

Faʻafetai i le faʻaaogaina, faʻapipiʻiina ma le faʻaaogaina o telefoni feaveai mo ituaiga eseese o Android ua le toe avea ma faafitauli. Meafaigaluega i ona po nei e mafai ona toe gaosia i luga o le komepiuta soʻo se vaega o le shell shell ma mautinoa le faʻalauiloaina o polokalama sili ona e fiafia i ai.